Strona

niedziela, 2 listopada 2014

Po przerwie...

Witam. Po długiej przerwie wracam ja do Was z kilkoma informacjami na temat działalności Polish Metal. Po pierwsze chciałabym bez żalu poinformować, że z ekipy odpadł Damian znany jako Satanachu. Nie będę kłamać, powiem szczerze - nie zakończyliśmy współpracy w zgodzie. Przez jakiś czas trochę Was olewałam. Na FB publikowałam coś raz na kilka dni, a na blogu... Już sama zapomniałam, kiedy napisałam ostatniego posta. Powód? Problemy w życiu prywatnym. Powoli wszystko wraca do normy. Spięłam dupę i mam zamiar pociągnąć wszystko dalej. Do teamu PM dołączyły dwie nowe osoby. Oliwer "Psycho" Stachowiak oraz Marta "Fagly" Rupar. Jakie mamy plany? Przede wszystkim przywrócić Polish Metal dawną formę. Znów pojawiać się będą recenzje i wywiady, ponadto możecie oczekiwać relacji z koncertów, różnych zabaw, czasami nagród. Poza ekipą i gatunkami muzycznymi nie zmieniło się nic. Co z tymi gatunkami? Na FB wszystko wiadomo, jednak tutaj nic nie wyjaśniłam. Poza rockiem i metalem możecie spodziewać się wzmianek o ambiencie, folku, muzyce alternatywnej oraz indie.

Przypominam: jeśli macie własną kapelę, własną stronę o podobnej tematyce, lub po prostu chcecie dołączyć do ekipy i promować polską muzykę razem z nami - piszcie. Dane kontaktowe i inne informacje znajdziecie w zakładkach "Współpraca" i "Dla Zespołów".

Na zakończenie ponownie zapraszam Was na nasz fanpejdż na FB: Polish Metal, gdzie możecie wziąć udział w głosowaniu na najlepszą metalową dupeczkę.

Dziękuję za uwagę i pozdrawiam ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz